D.Day for Retail: Vähittäiskauppa muuttuu vauhdilla – tärkeintä on ymmärtää, mitä asiakas haluaa ja miten hän käyttäytyy

D.Day for Retail: Vähittäiskauppa muuttuu vauhdilla – tärkeintä on ymmärtää, mitä asiakas haluaa ja miten hän käyttäytyy

Kaupan alan toimijat painiskelevat muuttuvien olosuhteiden kanssa: ostokset tehdään nykyään verkossa, ja kilpailussa ovat mukana kansainväliset jätit. Kuluttajien ostokäyttäytyminenkin on muuttunut. Apua murrokseen haetaan teknologiasta: suurilla vähittäiskaupoilla on jo nyt kuluttajadataa valtavasti.

Reboot Finland D.Day for Retail -tapahtuma järjestettiin 14. marraskuuta Nokian Executive Experience Centerissä Espoossa. Tapahtuma kokosi yrityksiä ja asiantuntijoita työpajoihin keskustelemaan kaupan alan tulevaisuudesta ja siitä, miten digitalisaatiota voidaan hyödyntää vähittäiskaupassa. www.dday.fi

Lue koko artikkeli tästä